Matkailuala on yksi nopeimmin kasvavia talouden aloja maailmassa ja kattaa 10 % maailman bkt:stä ja 30 % palveluiden viennistä. Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset antavat sinulle työkalut, joilla voit osaltasi olla edistämässä alan kasvua.
Miten menestyneitä brändejä johdetaan?
Kalle Laine, Partner, Kauppatieteiden lisensiaatti, Talent Vectia
Sanna Dooley, Markkinointipäällikkö, Home Care, Unilever
Anssi Partanen, Head Of Travel Products, Product Development & Ancillary Business, Finnair
Hinnat matkailualan oppilaitosten ryhmille:
Seminaariosallistuminen + Matka-messukäynti 19,5 € / hlö (sis. alv 24 %)
Pelkkä opiskelijaseminaariosallistuminen 11,50 € / hlö (sis. alv 24 %)
Muille:
90 € +alv 24%
Osta lippusi SMALista teemu.mikkonen@smal.fi
on kokenut ja arvostettu myynnin ja asiakkuuksien johtamisen ammattilainen sekä liikkeenjohdon konsultti Suomessa. Kallen erityisosaamista on erityisesti ratkaisu, - ja asiantuntijamyynnin sekä asiakkuuksien johtamisen kehittäminen sekä yksilö- että organisaatiotasolla. Kallella on kokemusta 15 eri toimialasta ja yli 100 yrityksen ja organisaation kanssa toimimisesta myynnin ja asiakkuuksien johtamisen saralla sekä Suomessa, Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä, Euroopassa ja Aasiassa.
Kallelta ilmestyy marraskuussa 2015 ”Myynti on rikki: B-to-B –myynnin uusi aika” –kirja Talentumin julkaisemana.
on kymmenen vuoden kokemuksella varustettu brändin rakentaja, joka on työskennellyt sekä Suomessa että ulkomailla. Sanna on urallaan tehnyt töitä useampien globaalisiti tunnettujen brändien parissa ja uskoo vahvasti hyvin johdettujen tuotemerkkien tuomaan lisäarvoon – etenkin tämän päivän sirpaloituneessa mediamaisemassa.
Anssi Partanen (restonomi AMK) on Finnairin Product Development & Ancillary business –osaston matkatuotteiden kehityksestä vastaava päällikkö, Head of Travel Products. Anssi on Haaga-Helian kasvatteja ja työskennellyt opiskelustaan saakka eri tehtävissä Finnairin kaupallisessa ryhmässä. Nykyisessä tehtävässään Anssi vastaa Stopover Finland – tuotteiden implementoinnista Finnairin myyntikanaviin ja on myös yksi Stopover Finland – matkailun kärkihankkeen ohjausryhmän jäsenistä.