Miten ollaan asiakkaan kanssa oikeaan aikaan, oikeassa paikassa? Kuinka digitaaliseen asiakaskokemukseen yhdistetään reaalimaailman tilanne ja paikka?
Messukokemuksen digitalisointi - CASE Matkamessut 2015
Puhujat:
Antti Brunni, digistrategi, Tietotalo Infocenter Oy Antti toimii digistrategina ja kehittää asiakkaiden palveluita ja digitaalista asiakaskokemusta työssään muotoilun menetelmiin nojautuen. Hän suunnittelee Tietotalon start-upissa paikka- ja tilannesidonnaisen markkinoinnin ja viestinnän ratkaisua, Likiä.
Hänellä on 10 vuoden kokemus liiketoiminnan, viestinnän ja markkinoinnin digitaalisten ratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta.
Jari Auranen, toimialajohtaja, matkailu, Tietotalo Infocenter Oy
Jarno Malaprade, digistrategi, Tietotalo Infocenter oy